Menu
0

Klantenservice & FAQ

Heeft u vragen over uw bestelling? Neem even onderstaande vragen door, wie weet staat het antwoord op uw vraag er al tussen! Zo niet? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Wat is de levertijd?
De levertijd van het product staat weergegeven op de productpagina. Indien u een bestelling plaatst met hierin verschillende producten waarbij de levertijd verschilt kiezen wij ervoor om te wachten tot de bestelling compleet is. Houd dus de langste levertijd aan.
Wij versturen met PostNL en Fietskoeriers.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen onder de 50EUR rekenen wij 4,95 verzendkosten. Klik hier voor meer informatie over verzenden en retourneren.

Ik wil graag mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?
Het annuleren van een bestelling dient binnen 24uur te gebeuren. U stuurt hiervoor een bericht naar klantenservice@dekbedset.nl met hierin uw ordernummer en naam.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?
Zodra uw bestelling is verzonden krijgt u hier een mailtje van met daarin genoemd de track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja dit kan, wij leveren wereldwijd! Lukt er iets niet met het bestellen? Neem direct even contact op.

Kan ik een order naar een ander adres laten sturen?
U kunt een ander verzendadres opgeven dan het factuuradres. Handig als u bijvoorbeeld iets zakelijk koopt of aan iemand cadeau wil doen. De ontvanger ontvangt alleen een pakbon, geen factuur.

Binnen 24 uur geleverd
053 - 4358359
Kundige klantenservice
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »